[LUGOS] Postfix + MySQL + Courier

Martin martin at amadej.si
Thu May 16 11:42:04 CEST 2002

Postfix sam kreira maildire in s tem je bila moja težava rešena.
Prej sem mislil, da jih ne ker sem imel pravice na direktoriju narobe
nastavljene.
Nimam sistemskih uporabnikov na sistemu so samo Maildiri z e-maili.
Podatki o upoorabnikih so v MySql in do istih tabel dostopata courier in
postfix.
Vse dela super.

--
-Martin Gombač