[LUGOS] Postfix + MySQL + Courier

Matjaz Prelog matjaz.prelog at amis.net
Thu May 16 09:16:50 CEST 2002

On Wed, 15 May 2002, Damir Dezeljin wrote:
> Ta odgovor sem ze 100x slisal, nisem pa se dobil resitve - skratka to
> dela za mailbox-e, za maildire pa NE
Uf ... meni postfix čisto lepo skreira Maildir v uporabnikovem homedirektoriju
... npr,če v /home/rachek/ ni direktorija Maildir,potem postfix vse naredi
zame. Seveda pa so to sistemski uporabnki(kaj ti nimaš tako?) z shellom
(takšnim in drugačnim) in uporabljam FreeBSD,ampak OS z tem itak nima nič.

> (seveda jaz uporabljam delivery od postfixa).
Ja, to je direktiva home_mailbox = Maildir/ v main.cf ,ne ?

Lep pozdrav,