Postfix + MySQL + Courier

Martin martin at amadej.si
Tue May 14 19:14:00 CEST 2002

Ker že o tem toliko govorimo me zanima kak predlog za rešitev sledečega
problema.
Imam postavljeno zgoraj omenjeno inštalacijo. Vsi userji, aliasi, etc so v eni
bazi. Podatki(e-maili in imap direktoriji) pa so lokalno na sistemu. Edin
problem je to, da postfix ne kreira maildira (/home/mailusers/nekiUser), če
jaz dodam novega uporabnika v bazo. Sicer je možno iz PHP-ja pri umestniku za
dodajanje uporabnikov sprogramirati tudi to (kreiranje lokalnih Maildirov), a
bi mi bilo bolj všeč, če bi postfix sam skreiral maildir za uporabnika, če še
ne obstaja. Rešitev z postdropom od Curier-ja ne pride v poštev, ker postdrop
še ni stable, kar se tiče dela z MySql bazo.
Kaki predlogi, ideje, etc,.. glede auto kreiranja Maildira/ so dobrodošli ;-)

--
-Martin Gombač