[LUGOS] Postfix + MySQL...

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue May 14 16:43:16 CEST 2002

On Tue, 2002-05-14 at 15:03, Damir Dezeljin wrote:

> Hmmm ... kaj to pomeni, da mi to ne bo omogocalo auto_mailbox_create? <<
> sicer bom preveril v manih cim bom imel vec casa (ali pa ce kdo prej
> odgovori :) ).

zdaj te ne stekam vec ravno najboljs .. namrec vsakemu uporabniku, ki ga
dodas (tako shell ali virualnemu) bos verjetno moral naprej zgenerirati
osnovni Maildir, ki bo predstavljal INBOX, kamor se bo mail odlagal..

> Aha ... kaj pa imas tudi kaksne izkusnje z vacation-om (po moznosti z
> virtualnimi userji)?

to naceloma mozno postimati tudi z maildrop-om, tako kot s procmailom,
vendar nimam izkusenj. Ne vem kako je potem tudi z virtualnimi
uporabniki, ker za maildrop conf per user bo moral imeti vsak uporabnik
v svojem $HOME-u datoteko .mailfilter, kjer si nastavis kako in kam naj
ti maildrop dostavlja posto. Vec si preberi, na dokaj uporabnem linku
<http://www.firstpr.com.au/web-mail/Maildrop-mods-filtering/>

lp,
 Andraz

--
   It's psychosomatic. You need a lobotomy. I'll get a saw.
		  -- Calvin