[LUGOS] Antivirusna zascita na mail serverju

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon May 13 14:59:24 CEST 2002

Uporabljam qmail+sophos sweep(100KSIT/leto)+bash skripta napisana po zgledu amavisa.
Enako konfiguracijo uporabljam na linux in freebsd.
sweep-jedro zamenjam vsake 3 mesece na roke, virus update datoteke pa s cronom vsako uro.
Vsak mesec rocno upgradeam maildrop, kar je potrebno zaradi MIME exploitov.
Vsaka od masin prestreze priblizno 20 virusov na dan, skozi filter pa gre okrog 2000 eMailov dnevno.
Deluje ze eno leto brez napak.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 13.May 2002 @ 14:44 CET
Public PGP Security Key @ http://rok.fpp.edu/pgp.txt