[LUGOS] Antivirusna zascita na mail serverju

Robert robert at vct.si
Mon May 13 15:36:42 CEST 2002

Živjo

> Zanima me katero antivirusno zascito mi priporocate (zastonj in tako za
> placat)za zascito mail streznika na linuxu, ter katero uporabljate vi.
> kakrsnekoli izkusnje pripombe..anyting so dobrodosle. kako je z
> nadgrajevanjem baz podatkov o virusih?

Jaz sem si pred mesecem naštimal MailScanner - lotil sem se ga zato,
ker nisem znal skonfigurirat Amavisa ;(
http://www.sng.ecs.soton.ac.uk/mailscanner/

Stvar mi odlično špila v povezavi s sendmailom in Sophosom (možni so
tudi drugi AV programi), ga je pa tudi zelo enostavno inštalirat. Ima
tudi možnost kontrole spam mailov. Sophos se mi iz skripte
automatično nadgradi vsak dan.

MailScanner ima tudi eno dobro lastnost, da zna maile, ki imajo več
pripetih datotek in od tega kakšno okuženo, razbiti in poslati
prejemniku samo čiste datoteke (če pa se gre recimo za makro virus,
očisti in pošlje tudi okuženo datoteko). Ne vem pa, kako je s tem pri
drugih tovrstnih programih? Ali zna to tudi Amavis?

lp
robert
    Manfreda Robert
        VCT d.o.o.