[LUGOS] Vabilo in kandidatura

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Mar 8 17:32:06 CET 2002

Quoting KarloDrago Novak <KarloDrago.Novak at gov.si>:

> ce lr. velja kot podpis. Pri sodobnih razmnozevalnih tehnikah in glede na
> pismenost te ovire v danasnjem casu ni, da bi vabilo ne imelo podpisa. Neke
> podobne kratice za podpis so se zacele uveljavljati v casu Marije Terezije,
> kjer so bili se nekateri uradniki nepismeni in je bil tak nacin podpisa v
> uradnih listih sprejemljiv.

Prvo sporocilo o skupscini je bilo objavljeno 16 dni pred datumom skupscine,
tako kot veleva statut. Poslano je bilo na vse dopisne sezname Lugosa. Naknadno
pisno vabilo je bilo poslano samo kot nekaksen opomnik, ker ljudje po 14 dnevih
na dogodke kaj hitro pozabijo.

Kar se tice podpisa predsednika, ker poslana vabila niso bila uradni dokument
je tudi podpis povsem opcijska zadeva.

> Opominjam, da se nisem dobil moznosti vpogleda v gradivo za 6. skupscino,
> kot sem ze enkrat prej vprasal na listi.

Gradivo za skupscino je bilo objavljeno ob sklicu skupscine, prav tako se ga
najde na spletnem naslovu http://www.lugos.si/lugos/skup-2002-03-09.html

Ce je kaj nejasnega lahko vprasas.

> Nejasna mi je dikcija v vabilu: "Pogledat lahko pride kdorkoli, glasovali
> pa
> boste lahko samo tisti, ki boste do skupscine izpolnili in oddali
> prijavnico
> za vclanitev." Menim, da je sklicatelj skupscine presegel pooblastila, ki
> jih ima. Postavlja se mi namrec vprasanje, kdo je iznicil in kje so
> prejsnje
> prijavnice vclanitve.

Mogoce je stavek nejasno napisan. Dodati bi se moral, 'in ga potrdi UO
drustva.'. Vsekakor, vsakdo, ki bo do skupscine oddal prijavnico in ga bo UO
potrdil lahko glasuje na skupscini.

Prejsnje prijavnice so v arhivu drustva, iznicil jih ni nihce, zakaj
predvidevanje, da bi jih kdo iznicil? Tisti, ki bo do skupscine izpolnil
prijavnico drustva, bo lahko glasoval. Se strinjam, stavek je nejasen, vendar
ne na tistem mestu, ki si ga izpostavil.

Upam si stavit, da je obvestilo prebral tudi kdo, ki se ni clan Lugosa in se
seznanil, da lahko pride na skupscino tudi kot ne-clan, oziroma, da postane
clan, do skupscine in potem tam, tudi glasuje.

> Kaj tudi pomeni: "Vabljeni vsi, ki bi radi karkoli pomagali pri drustvu in
> pripomogli pri njegovem nadaljnem razvoju!".

Najprej bi samo opozoril, da je zgornji citat napacen. V arhivu,
kjer se nahaja originalno sporocilo:

http://liste.lugos.si/wws/arc/lugos-org/2002-02/msg00017.html

Se stavek glasi takole:

"Vabljeni vsi, ki bi radi kakorkoli pomagali pri drustvu in pripomogli pri
njegovem nadaljnem razvoju!"

Zanima me, kaj tocno je nejasnega v tem stavku?

> Vprasujem se ali gre denar za hrano in pijaco iz Lugosovega fonda za
> praznovanje 5. obletnice delovanja drustva?

Lugos, ima ziro racun, na katerem je trenutno okrog 600.000 SIT denarja, ki
predstavlja likvidnost drustva in recimo temu neko priporocljivo kolicino
denarja, ki naj bi bila na nasem racunu, da si zagotovimo normalno poslovanje
in opravljanje nasih dejavnosti.

Za vse ostale informacije sem na voljo.

Lp,
David!