Vabilo in kandidatura

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Thu Mar 7 09:29:50 CET 2002

Lep pozdrav vsem dobre volje!

Vceraj sem dobil vabilo za 6. skupscino Drustva uporabnikov Linuxa. Torej
tri dni pred skupscino. Pisem na listi, kot je navedeno v vabilu in brez
komentarja, zakaj samo na ti dve listi je mozno uradno komunicirat za
skupscino. Cudi me le to, da vabilo ni podpisano s strani predsednika, razen
ce lr. velja kot podpis. Pri sodobnih razmnozevalnih tehnikah in glede na
pismenost te ovire v danasnjem casu ni, da bi vabilo ne imelo podpisa. Neke
podobne kratice za podpis so se zacele uveljavljati v casu Marije Terezije,
kjer so bili se nekateri uradniki nepismeni in je bil tak nacin podpisa v
uradnih listih sprejemljiv.

Priglasam kandidaturo za predsednika drustva, kot je bilo to navedeno ze na
lugos-bla at lugos.si.

Opominjam, da se nisem dobil moznosti vpogleda v gradivo za 6. skupscino,
kot sem ze enkrat prej vprasal na listi.

Nejasna mi je dikcija v vabilu: "Pogledat lahko pride kdorkoli, glasovali pa
boste lahko samo tisti, ki boste do skupscine izpolnili in oddali prijavnico
za vclanitev." Menim, da je sklicatelj skupscine presegel pooblastila, ki
jih ima. Postavlja se mi namrec vprasanje, kdo je iznicil in kje so prejsnje
prijavnice vclanitve.

Kaj tudi pomeni: "Vabljeni vsi, ki bi radi karkoli pomagali pri drustvu in
pripomogli pri njegovem nadaljnem razvoju!".

Vprasujem se ali gre denar za hrano in pijaco iz Lugosovega fonda za
praznovanje 5. obletnice delovanja drustva?

s spostovanjem, Drago