[LUGOS] Linux in namizni lcd monitorji

Sergej Sadl Sergej.Sadl at s-gms.ms.edus.si
Fri Mar 8 13:14:31 CET 2002

're

Probaj nastimati kot nek "default" LCD display, potem pa rocno nastavi
locljivost, osvezevanje, itd.(ponavadi za 15.1" 1024*768 at 60Hz)Podatke
bi moral dobiti zraven monitorja,
ali pa probaj na netu. Ena resitev je tudi sgi-jov paket programckov in
patchov za linux, ki mislim, da pokrivajo tudi monitorje.Oziroma vsaj
sgi-jove modele.

lp, S$