[LUGOS] Linux in namizni lcd monitorji

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Mar 7 21:57:13 CET 2002

Kako ne najde? Kako pa zacnes instalacijo, ce ti monitorja ne najde? A kar
na pamet pritiskas in klikas ter vpisujes parametre?

Vazno je da prav nastavis vertikalno in horizontalno frekvenco, drugo te
ne zanima, sploh te pa ne zanima katere znamke je monitor. Ce imas 15
colskega, nastavi Generic 1024x768 TFT monitor in mora delat.

lp,B