[LUGOS] ADSL?

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Tue Mar 26 22:20:20 CET 2002

Hojla,

No pol pa mi naj nekdo tole razlozi. Namrec na routerju sem
nastavil da vsiljuje dolocen IP in ko siol diskonekta je zlo
mal verjetnosti, da bo ravno v tistem trenutku nekdo zahteval
IP, ki sem ga jst imel, in ker ima router zeljo po tem IPju
mi seveda dodeli istega. In tako imam ze cca 14 dni isti IP.

Zakaj bi tle mogu sploh kaj routat, mogoce bi celo v dnse
lahko vpisu IP, bom pa vidu kako dolgo bo to se slo. Upam sam
da kak siolovc tega ne bere in bojo spet kak popravli.

 Uros