[LUGOS] ADSL?

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Mar 26 15:43:48 CET 2002

v Labinu smo pred časom postavljali eno začasno mrežo...
storili smo napako, da smo ruter, ki je prinašal promet od zunaj
priklopili v lokalni network (preko switcha) in potem je mašina na
lokalnem networku delala NAT (masquarading) spet za kliente na lokalnem
networku...

vse lepo in prav... windows in mac mašine so tip top delale, linux
klienti na tej mreži pa so bili navzven popolnoma slepi.

torej, nikar ne delaj masquaradinga na lokalni mreži, ampak imej raje
dve kartice v gatewayu...
mešati dve različni mreži (na primer siolovo pppoe in LAN kot predlagaš)
na istih hubih ali switchih je že v osnovi bad idea!

Lep Pozdrav
Andraž Tori