[LUGOS] ADSL?

Jure jure at aufbix.org
Tue Mar 26 17:58:24 CET 2002

On Tuesday 26 March 2002 17:05, Rok Pintar wrote:
> In kaj potem? Dokler je vsega skupaj manj kot 10Mbit/s (oz. 100 za
> tiste, ki imajo fast ethernet), jih lahko v eno fizicno povezavo tlacis,
> kolikor hoces... ;) Seveda je potem problem, koliko dejansko lahko
> spravis preko ADSL modema in parice naprej do SiOLa, ampak ravno o tem
> se tukaj v temle threadu pregovarjamo, pa se nihce ni zagotovo potrdil
> ali ovrgel hipoteze, da lahko skozi pipico, z dvema vzpostavljenima
> sejama hkrati, spravis vec, kot ce imas vzpostavljeno samo eno sejo,
> mar ne?

To potegne za sabo se nekaj: siol nasilno odklopi ppp session ob,
ce sem prav razumel, popolnoma nakljucnih casih (zato da ne bi
ljudje z najetimi vodi rajsi najeli dsl, ki je nekajkrat cenejsi). No, ce
imas vec ppp sessionov na isti liniji, a potem ubijejo vse hkrati ali
vsakega ob nekem nakljucnem casu? Ce tako, potem je moznost,
da vzpostavis GRE tunel na en fiksen endpoint veliko vecja, saj takoj,
ko povezava pade, lahko obvestis oddaljen router da se je to in to
spremenilo in je izguba paketkov minimalna. Ce zraven delas se
primeren routing se potem niti ne odklopi tcp, ce pa je to mozno poznam
par ISPjev ki bi za ugodno vsoto ponujali fiksen IP za siolov dsl :)

					Jure