[LUGOS] ADSL?

Rok Pintar rokp at news.reproms.si
Tue Mar 26 17:05:51 CET 2002

No, prejle nisem napisal vsega, zato dodajam tole:

> no, jaz sem zadevo sprobal.

Tudi jaz sem sprobal (na dveh racunalnikih hkrati) in je sestevek
trenutnih prenosov definitivno bil vecji kot dobrih 60K/s (ampak,
ce sem cisto iskren, sem potem kasneje poskusil se enkrat, pa ni bil -
sicer bi to lahko bilo tudi zaradi trenutne zasedenosti omrezja).
No, in potem nisem vedel, ali se mi je takrat le sanjalo ali je bilo res
;), kaj dosti se mi pa tudi ni ljubilo ukvarjati s tem. Sicer pa, kaj
bluzimo, tudi, ce je bilo tako, najbrz prav dolgo ne bo vec, sedaj,
ko se to ve (pa ce je res ali ne).

> res je, da se pognati vec PPP sessionov naenkrat, a kaj, ko od njih nimas
> nobene pametne koristi, saj multilink PPP siol ocitno za adsl NE podpira.

Seveda ne, se vedno pa lahko naredis nekaksen policy routing in dolocene
pakete posiljas po eni povezavi, druge pa po drugi. Na kaksnem ciscovem
routerju mi je kaj takega narediti sala mala (ker sem pac to ze pocel;),
za Linuxa si pa mislim, da je opisano v tistem clanku, katerega URL sem
prejle poslal ("mislim" in ne "vem" pa zato, ker nikoli nisem imel neke
prave motivacije, da bi ga natancno prebral, hehe).

> tisti, ki pa ste laufali vec pppd-jev naenkrat pa najbrz niste gledali s
> tcpdump-om, da gre kljub vsemu promet se vedno samo cez en interface :)

In kaj potem? Dokler je vsega skupaj manj kot 10Mbit/s (oz. 100 za
tiste, ki imajo fast ethernet), jih lahko v eno fizicno povezavo tlacis,
kolikor hoces... ;) Seveda je potem problem, koliko dejansko lahko
spravis preko ADSL modema in parice naprej do SiOLa, ampak ravno o tem
se tukaj v temle threadu pregovarjamo, pa se nihce ni zagotovo potrdil
ali ovrgel hipoteze, da lahko skozi pipico, z dvema vzpostavljenima
sejama hkrati, spravis vec, kot ce imas vzpostavljeno samo eno sejo,
mar ne?
ROK