[LUGOS] ADSL?

Jure jure at aufbix.org
Tue Mar 26 07:39:14 CET 2002

On Tuesday 26 March 2002 07:28, mrandrej66 at volja.net wrote:
> 5. Če imaš cross-cabel ga lahko iz DSLmodema vtakneš v
> HUB in z eno mrežno kartico z maskiranjem "oskrbuješ"
> računalnike z Intenetom v celi mreži - to sem ugotovil
> po naključju, ker sva z serviserjem preverjala ali je
> kabel OK z hubom (samo en UTP kabel v zidu za mrežo in
> telefon).

Halo? Sem tukaj samo jaz tako butast da v temle vidim eno hudo
tezavo?

Prvic, HUB? Niti switchu ne bi zaupal cesa taksnega, da pa vkljucis
DSL modem v HUB? Verjetno ce se po domaci mrezi samo igras
in nikoli ne prenasas obcutljivih informacij, no, potem bi mogoce to
slo, ampak je se vedno izjemno slaba praksa. Zakaj je slaba praksa
lahko bralec ugotovi sam, ce pa ne more, naj cimprej obupa nad
administracijo omrezij, saj bo naredil vec skode kot koristi.

Drugic, v olajsevalno okoliscino se steje da je bil zraven
serviser od telekoma, ker je potem bil skupni IQ verjetno globoko
pod niclo. Ampak vseeno cimprej odklopite dsl modeme z domacih
hubov, lepo prosim.

					Jure