[LUGOS] ADSL?

mrandrej66 at volja.net mrandrej66 at volja.net
Tue Mar 26 07:28:38 CET 2002

Sam z originalnim RH 7.2 paketon nimam slabih izkušenj,
še več zelo hitro in enostavno sem usposobil zadevo.
1. Poskrbiš, da je ustrezni eth vmesnik gor (lahko ima
tudi kak IP naslov 192.168. ...)
2. v X-ih poženeš tisiti internet conection wizard in v
čarovniku vpišeš vse potrebno
3. če želiš lahko potem bolj podrobno skonfiguriraš
vmesnik ročno (etc/sysconfig/networking ali pa v X-ih z
grafičnim orodjem)
4. To sem postavil že na več računalnikih, pa nikoli ni
bilo težav
5. Če imaš cross-cabel ga lahko iz DSLmodema vtakneš v
HUB in z eno mrežno kartico z maskiranjem "oskrbuješ"
računalnike z Intenetom v celi mreži - to sem ugotovil
po naključju, ker sva z serviserjem preverjala ali je
kabel OK z hubom (samo en UTP kabel v zidu za mrežo in
telefon).

Lep pozdrav, Andrej