[LUGOS] ??ppp??

Himba himba at volja.net
Mon Mar 18 09:33:33 CET 2002

ok, bom probau najdet, ceprav sem medtem ze neki usposobu, ker itak uporabljam isdn tko da ne uporabim ppp deamona ampak ippp ta pa dela.

le ko se povezem z kisdn mi ta javi neko napako (bom napisal drugic, ce bo zanimanje za pomoc) in ne morem odpret strani v netscapu, lahko pa pingam oddaljeni IP!

hvala, lp himba