Samba, datoteke, sporocila, ...

Guttierrez.org davor at guttierrez.org
Fri Mar 15 23:36:36 CET 2002

Hi

Imam eno mrežo dokaj veliko z Win 9x računalniki. Nekaj je tudi NT/2K mašin.
Za strežnik imam Linux RH7.2 in Sambo 2.2.2. Zanima me pa sledeče:

	- kako najlažje vidiš, kateri user mi drži katero datoteko na strežniku
	- program, da bi mu lahko iz strežnika poslal sporočilo, da naj se odjavi,
da bom rebootal server

Novell ima nekaj podobnega za send message in pregled datotek, ki jih držijo
uporabniki. Tisi view all connections v Swatu ali Webminu je malo
nepregleden. Rabil bi eno rešitev, ne glede ali je za Winse ali za Linux, s
tem, da če je za Linux bi bilo super če je za konzolo.

LP,

D.