RE: [LUGOS] Težave s (Telekomovim) ISDN modemom

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Sun Jun 23 10:13:19 CEST 2002

Najprej je potrebno najti vzrok težav. Tale modem je naštet kot kompatibilen
z Linuxom, zato bi moral delat brez problema.
Vzrok da je hitrost tako nizka, je lahko v hitrosti kommunikacije PC-modem.
Poskusi nekje nastaviti na 115200. Druga stvar je pravilna inicializacija
modema. Pri enem od zunanjih ISDN modemov, ki jih uporabljam je to ATB4 (ali
ATB41 multilink).
Naredi tudi kakšen ping, da vidiš če se paketi kje zgubljajo.
Sicer pa je tudi Kppp poln trikov in težav.

Lp,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company