Težave s (Telekomovim) ISDN modemom

Sebastjan Kompare sebastjan.kompare at amis.net
Sun Jun 23 09:47:39 CEST 2002

Spoštovani!
Imam modem 3Com U.S. Robotics ISDN Pro TA (eksterni), ki se ga je dobilo
zraven enega izmed Telekomovih ISDN paketov.
Problemi pa so v SuSe Linuxu 8.0. Pro sledeči:
- pri prvi namestitvi, ko je bil Linux edini operacijski sistem (prej so
na drugem disku domovali Win 200 Pro) sem očitni izbral nekatere pakete,
ki so povzročili, da je bil modem stalno povezan (povezal se je že ob
zagonu sistema), tako da nisem uspel povezati z internetom  modemovi
pravilni konfiguraciji navkjub (vsaj mislim tako), saj se mu je
zataknilo že pri klicanju ISP-ja. V SuSe Linuxu 7.1 Pro se mi je to že
zgodilo, vendar se je to dalo ''izklopiti'' v etc/sysconfig, kjer sem
moral postavko pri nekem deamonu (ne vem več katerem) postaviti na
''no'' (ne). V 8.0. pa se mi je zdelo, da ta deamon sploh več ne
obstaja. Klical sem v Euroteh (prodajalec SuSe Linuxa), kjer mi je
prijazni fant na drugi starni žice pojasnil, da pozna zelo malo ljudi,
ki bi jim ta modem delal, kaj šele, da bi jim delal normalno.
Pomagala je edino pononvna namestitev (kaj morem, še vedno sem preveč
navajen na Windowse), kjer sem pri izbiri paketov posvetil posebno
pozornost (ne)izbiranju paketov iz področja varnosti in razvoja.
Hvaležen bi bil za boljšo rešitev

-zdaj, ko mi zadeva (kao) deluje, mi vse skupaj dela zelooo počasi.
Kljub temu, da mi program KPPP, ki ga uporabljam, javi hitrost povezave
64 kpbs in imam vse postavke v programu izbrane na najvišjo vrednost, ni
povezava nikoli hitrejša od 3 kb/s, kar se mi je tudi že dogajalo v SuSe
7.1. Štos je v tem, da mi je v Win zadeva delovala tudi s po 7 kb/s, se
pravi še enkrat hitreje. Kako pohitriti stavar? Sedaj je že namreč
download-anje e-pošte prava muka, surfanje prav tako, ''daljših''
downloadov pa se sploh ne upam  lotiti.

Za pomoč se že vnaprej zahvaljujem!

S spoštovanjem,
Sebastjan KOMPARE