[LUGOS] RAID

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Wed Jun 19 17:44:51 CEST 2002

On Wed, 19 Jun 2002 15:27:26 +0200
"Nejc Skoberne" <nejc.skoberne at guest.arnes.si> wrote:

> Poskusil sem mountat /dev/sda1. Podatki izgledajo v redu.
>
> root at Vangelis:~# e2fsck /dev/sda1
> e2fsck 1.26 (3-Feb-2002)
> /dev/sda1: recovering journal

tega ti itak ne bo uposteval,

> Kako torej rocno rekonstruiram md0? mkraid /dev/md0?

ko bos pognal raidhotadd; ce ti bo pojamral disk busy, naredi to v single
user nacinu (init 1).

> Jun 18 19:55:40 Vangelis kernel: md: sdb1's event counter: 00000018
> Jun 18 19:55:40 Vangelis kernel: md: sda1's event counter: 00000014

ti vrstici ti povesta, da masina smatra sdb1 za 'bolj frisen' disk, zato
ti bo ob rekonstrukciji prepisala podatke z njega na sda1.

zakaj se to dogaja? videl sem ze n razlogov. do neke mere bi lahko
'krivil' sw raid, ki je skrajno paranoicen in kickne disk iz mirrorja ze
ob samo enem neberljivem sektorju, katerega niti ne poskusa prepisat/kako
drugace popravit. nekaj se je ze debatiralo na to temo, mogoce se bo v 2.5
pojavil kak bolj inteligenten algoritem na to temo. so tile scsi diski
IBMovi? pod kaksnim loadom jih furas? so ustrezno hlajeni?

--

Jure Pecar