[LUGOS] RAID

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Jun 19 16:06:33 CEST 2002

Zdravo.

> Tega ne razumem. Če se prav spomnim, bi moral v /etc-ju imeti fajl po
> imenu "raidtab", v katerem naj bi bila natančna konfiguracija vseh MD
> particij. Imaš ta fajl mogoče napačen? Nisem prepričan, da ga sam driver
> sploh kdaj prebere, ampak  če ga ne, čemu potem zgornji zapis? chunksize
> je sicer parameter, ki ga moraš recimo specificirati pri raid0.

root at Vangelis:~# cat /etc/raidtab
raiddev /dev/md0
        raid-level              1
        nr-raid-disks           2
        nr-spare-disks          0
        persistent-superblock   1
        device                  /dev/sda1
        raid-disk               0
        device                  /dev/sdb1
        raid-disk               1

Parametra chunksize ni. Mozno pa je, da je nekoc bil (ko pisal raidtab
po navodilih iz HOWTOja). A je mozno, da sem takrat naredil mkraid, pa
da sedaj se vedno "misli", da je naveden chunksize?

Cudno. Med bootom ocitno zavrne sda1 (unbind), samo mi ni jasno zakaj.
A se da v raidtabu kak debug level nastimat?

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si