[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] ping question...

Damir Horvat damir at voljatel.si
Tue Jun 18 14:31:44 CEST 2002

zivjo,

ja.. ping uporablja ICMP 0/8 protokol direktno in ne preko enkapsulacije
TCP/UDP (transport layer).  ping -f pa je "flood ping" kjer sender z vsem
BWjem posilja echo requeste, ne cakajoc na echo reply-e na en host. Tako,
ce imas r00t in siroko pipo, lahko kaki manjsi zvalci popapas ves bw in ga
skines z neta, oz. mu onemogocis delo - DOS.

sicer ze dolgo trobim, da se icmo 0/8 zapira s FWji (ali omeji na nekaj
requestov/sec), ampak, jaz pac nisem zakon tle in se me poslusa po prosti
volji, hehe.

Da ne bo pomote, ne zapirat cel ICMP, samo dolocene tipe in kode - vec o
tem na predavanju.

lp,
	Damir