[LUGOS-BLA] ping question...

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Tue Jun 18 13:41:49 CEST 2002

Priblizna razlaga:

PING uporablja del ICMP sloja, ki je na istem nivoju kot IP in IGMP sloja,
in ima pomoje vecjo prioriteto, kot en nivo visje s TCP ali UDP , zatorej
gre najprej skozi povezavo ICMP/IP/IGMP promet in ce ostane se kej pasovne
sirine, pa se TCP, ce ni ze pretekel timeout, kar je verjetno razlog za
prekinitev IRC sessiona, saj verjetno pride do TCP timeouta med IRC
clientom in IRC streznikom. Verjetno se da to resit z firewalling pravili
na client strani.

Za bolj obsirno in kredibilno razlago pa ni greh vprasat Damirja Horvata
na LIFE9, saj bo govoril o ICMP.

http://www.lugos.si/delo/pomoc/lf9/predavanja.html
14:00 ; Damir Horvat ; ICMP

Lep pozdrav,