Kernel panic

matjaz85 at yahoo.com matjaz85 at yahoo.com
Fri Jun 7 00:31:54 CEST 2002

Zdaj sem probal vse 3 stevilke za hdb, probal linux in failsafe (varni nacin). Nato sem probal se iz cdja linux in rescue z vsemi tremi stevilkami pa nic. Edino ko je /dev/hdb1 preskoci vsaj prvi kernel panic. Zato mislim, da je na /dev/hdb1 root.
Kaj pa za naprej, pa najbrz kdaj drugic. Saj ni tako nujno. Bom drug teden dobil Cdje in bom potem naslednji viken nanovo instaliral suse8.0. Varjantra je se, da med instalcijo izberem "boot installed os", ki mi pri instalacijskih cdjih za suse7.2 na dela v redu. Zacnejo se izpisovati messageji: "Depth not supported" potem pa se kar sistem sam restarta. Bom najprej to probal pri suse 8.0.
Saj bi lahko instaliral ze prej, ampak sem iz Prekmurja, CDji pa so pri cimru v LJ, tako da bom nekaj dni pac brez linuxa.

Pa lep pozdrav vsem in najlepsa hvala.

Se pozdrav od suseja: Have a lot of fun;-)

Lahko noc!
Matjaz