[LUGOS] Kernel panic

Damir Cifer d at nyc.rulz.org
Thu Jun 6 23:57:09 CEST 2002

Hi!

> na hdb pa suse8.0 s tremi particijami

Se mogoce spomnis kako si jih kreiral (vrstni red?)

> Vendar veselje ni trajalo dolgo. Ze v naslednji vrstici - novi kernel
panic;-) Sporocila kernela so prakticno enaka, razlika je le v zadnjih
vrsticah.

> EXT2-fs warning: mounting unchecked fs, running e2fsck is recommended
> VFS: Mount root (ext 2 filesystem).
> Kernel panic: No init found. Try passing init= option to kernel

Hmja. /dev/hdb1 je ze ext2 ali ext3 filesystem, ampak ocitno ni /
filesystem, ker bi sicer nasel /bin/bash . Reiserja k sreci ne poznam
zadosti dobro, ce se pa prav spomnim pa uporable fs type=83 (torej isto kot
ext2 in ext3; ce se motim naj me nekdo popravi!), tako da imas mogoce na
/dev/hdb1 reiserfs, hkrati pa kernel nima podpore za reiserfs (ugibam :)).

> Ali pa mogoce /dev/hdb1 ni prava particija...

Ce si preprican, da imas na hdb tri particije poizkusi se z /dev/hdb5 in
/dev/hdb6 (hdb2 mora biti extended particija, ki vsebuje hdb5 in hdb6). Do
sistema bos lahko prisel tudi ce bootas s Susejevega prvega CD-ja in mu tam
das (analogno kot tu) kot parameter root=/dev/hdb1 (oz. 5 ali 6) - tisti
kernel, ki je na Susejevem instalacijskem CD-ju skoraj zagotovo (mah, reciva
da zagotovo) podpira reiserfs, tako da poizkusi se to.

> Kaj pa torej pomeni ta novi kernel panic? init?

Pomeni, da sicer mounta /, ampak se mu niti priblizno ne sanja kaj sedaj
pognati :)

lp, Damir.