[LUGOS] SLO distribucija

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Tue Jul 2 16:12:54 CEST 2002

On tor, 2002-07-02 at 15:29, Janko Mivsek wrote:
> Sam uporabljam SuSE 8.0 in mu ni kaj dosti očitat, kar se podpore
> slovenščine tiče. Morda nekaj težav s pisavami, pa sem pa tja še
> nepreveden del KDE-ja, tako da ne verjamem, da se je pametno lotiti
> posebne, SLO distribucije. Podprimo raje SuSE, pa seveda vse ki se pri
> nas ukvarjajo s slovenjenjem. Rad bi se jim zahvalil za njihovo delo,
> najmanj s pivom ali dvema :)

Kolikor vem prevajajo nasi slovenilci in ne pri podjetju SuSE samemu.
Tako, da menim, da se imamo zahvaliti kvecjemu nasim slovenilcem za
odlicno delo, ki ga opravljajo.

V prvotnem pismu mi ni bilo cisto jasno kaj je bilo misljeno s slovensko
distribucijo. Ce je misljeno, da bi bila to distribucija, ki bi bila v
celoti poslovenjena, potem vsekakor v tej smeri gremo, saj slovenilska
ekipa prevaja vedno vec programov in ce bi rad pomagal tu jim pomagaj
prevajati.

Ce kogarkoli zanima vec o slovenjenju naj se prijavi na postni seznam
lugos-slo, kjer bo morda dobil vec informacij o konkretnem stanju
prevodov.

LP

B.
--