[LUGOS] SLO distribucija

Janko Mivsek janko.mivsek at eranova.si
Tue Jul 2 15:29:59 CEST 2002

Sam uporabljam SuSE 8.0 in mu ni kaj dosti očitat, kar se podpore
slovenščine tiče. Morda nekaj težav s pisavami, pa sem pa tja še
nepreveden del KDE-ja, tako da ne verjamem, da se je pametno lotiti
posebne, SLO distribucije. Podprimo raje SuSE, pa seveda vse ki se pri
nas ukvarjajo s slovenjenjem. Rad bi se jim zahvalil za njihovo delo,
najmanj s pivom ali dvema :)

Lp Janko