VDORI!

Gorazd Brumen gorazd.brumen at student.fmf.uni-lj.si
Sat Jul 20 20:53:23 CEST 2002

Lep pozdrav!

Se eno vprasanje:

Kako najlazje ves, da si dobil koga v racunalnik - drugace, ce ti je kdo vdrl.

Zadnjic sem se poskusal logirati in se nisem mogel kot uporabnik. Lahko pa sem
se kot root ali kot kaksen drug uporabnik.

Tudi ko sem kot root prispel v svoj direktorij /home/brumen in stisnil ls je
stvar zmrznila. Ko sem gledal procese je pac pisal ls -color itd. Nic
neobicajnega. Potem sem cekiral rpme za ls in ni nobene diskrepance.
Tudi za ssh ni nobene.

Naj povdarim, da ko sem postal uporabnik in sel v druge direktorije je ls
delal, le v domacem ni. Cudno.

Ko sem pognal rpm -qa | xargs rpm --verify je bilo en kup razlik, samo vecina
jih je bila le v casu (T) razlika.

Kaj jaz vem, kaj to vse pomeni.

Ce ima kdo kaksen ucinkovit nacin za te stvari prosim naj kar sporoci.

G.

P.s. Imam tudi non-stop prizgan wnet, tako da gledam, ce je kaj nenormalnega
na mrezi, pa se mi ni nikoli zdelo kaj hudo. Tudi ko sem gledal loge, je bilo
en kup zavrnjenih zahtevkov, samo na port 6346 (gnutella).

Za pomoc bi bil hvalezen.

--
Gorazd Brumen
Sisenska 9/a