Fwd: [LUGOS-BLA] Debian 3.0r0 released - slike CD-jev

Matej Zerovnik - LeVaK levak at planetq.org
Sat Jul 20 19:43:39 CEST 2002

Subject: [LUGOS-BLA] Debian 3.0r0 released - slike CD-jev
Date: Sat, 20 Jul 2002 19:25:43 +0200
From: Borut Mrak <b at aufbix.org>
To: lugos-bla at lugos.si

Zivjo.

Danes se je zgodil Debian 3.0r0. CD-je je zaenkrat tezko dobit (ce si
jih ne naredis sam :-), zato sem svoje postavil sem:

http://aufbix.org/~b/debian-cd/

Vsega skupaj je 7 CD-jev (za i386). CD-ji s sourci bojo na istem mestu
pozneje. Ce si kdo zeli CD-jev za kaksno drugo arhitekturo naj mi pise.

POZOR! Tam sta dva prva CD-ja, navaden in NON-US. Navaden je v bistvu
nepotreben, ker je vsa vsebina tudi na NON-US CD-ju.

Ti CD-ji so popolnoma nepreizkuseni, jaz namrec uporabljam mrezno
instalacijo, zato CD-je navadno uporabljam samo za bootanje in osnovni
sistem (ce nimam disket pri roki :-) MD5SUM se pa ujema, to je vse.

BTW, ce kdo hoce prispevat za hardware, na katerem to tece, lahko te
CD-je zapecem za povsem neprimerno visoko ceno 7KSIT.

Za bandwidth pa se lepo zahvaljujem Moj.Net-u (http://www.mojnet.si).

P.S.: A lahko to kdo poslje se na lugos-list, jaz nisem prijavljen.

lp,
Borut.