[LUGOS] Samba server, izklop clientov

Rok Krajnc rok_krajnc at lycos.com
Mon Jul 8 14:43:26 CEST 2002

Na NT masinah imas telnet server, nasel bi se pa tudi kak rsh,rexec ... mislim, da sem imel nekaj takega, moram malo pobrskati.

Na NT-jih je tudi ukaz shutdown, s katerim lahko resetiras ali ugasnes racunalnike, pa se kaj drugega (vendar se zna zgoditi da se rac. ne ugasnejo 'zares', ampak pridejo do 'it is safe to turn off your computer ...'

lp, Rok