[LUGOS] Tezave s (Telekomovim) ISDN modemom

Rok Krajnc rok_krajnc at lycos.com
Mon Jul 8 14:24:36 CEST 2002

--

On Sun, 23 Jun 2002 09:47:39
 Sebastjan Kompare wrote:
>Spo¹tovani!
>Imam modem 3Com U.S. Robotics ISDN Pro TA (eksterni), ki se ga je dobilo
>zraven enega izmed Telekomovih ISDN paketov.

Ta modem deluje pod linuxom b.p. ... imam obcutek, da celo hitreje kot pod windowsi.

Inicializacijski string najdes v manualu (potegni pdf z neta)
je pa nekak takole 'AT *ppp=0'

Ce uporabljas samo eno ISDN linijo, potem nastavi hitrost povezave modem-rac. na najmanjso mozno - se pravi, na prvo vecjo od 64kbit.

Jaz sem tudi imel probleme, ko sem prvic instaliral modem ... kot prvo sem nastavil najvisjo hitrost in je potem tako kot tebi delalo precej pocasi.
Kot drugo se je pa izkazalo da skripta pppsetup v slack 8.0 naredi nekaj napak in je potrebno rocno popraviti confige ... kaj tocno je bilo, se ne spomnim vec.

lp, Rok