[LUGOS] Dostop do cobissa

rok lugos at s-je.sik.si
Sat Jan 26 00:42:06 CET 2002

On Fri, 25 Jan 2002, Damir Dezeljin wrote:

> Nas knjiznicar ima eno staro kisto in en star telnet client za win3.1 za
> dostop do cobiss/opac-a. No ker kista zeza in je za danasnje razmere
> prepocasan, bo dobil malo novejso kisto z Win95. Iz cobissa so nam
> priporocali ReflectionX za delo s cobiss-om, vendar se mi zdi blesavo
> dat 60k SIT za telnet klienta. Kaj kdo ve za kaksno varianto za Win, ki
> bi delala normalo s cobiss-om (torej tudi sumniki in tiste njihove tipke
> - mislim da F*) - BTW: PuTTY ne delajo sumniki?
>
> Kaj pa pod linuxom - ce bi instaliral linux gor in naredil X -query
> [...]

hmm. kolk se spolnim uporabljajo reflection zato, ker emulira tiste vt*
terminale, ki so povezani recmo na equinox terminal server (tekstovni
terminali, da ne bo pomote). kolkr se spolnim  uporabljajo (so uporabljal)
yuscii tabelo znakov(@ = Ž,...)ter tiste posebne funkcijske tipke na
numericni tipkovnici (PF1..PF4,KP0..KP9,.. pa se neke dodatne tipke,
katerih imena ne vem na pamet: set, compose, do,...). ce bos nasel kak
ustrezen klient se priporcam. prav tako me zanima ceje kak ustrezen klient
v linux okolju.

lp, rok.