[LUGOS] Dostop do cobissa

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Jan 25 14:00:21 CET 2002

On Fri, 25 Jan 2002, Damir Dezeljin wrote:

> Nas knjiznicar ima eno staro kisto in en star telnet client za win3.1 za
> dostop do cobiss/opac-a. No ker kista zeza in je za danasnje razmere
> prepocasan, bo dobil malo novejso kisto z Win95. Iz cobissa so nam

> Kaj pa pod linuxom - ce bi instaliral linux gor in naredil X -query
> <our_server> in iz tam s kakim k_pannel - bi to slo?

Meni se v prvi vrsti za terminalski dostop do COBISSa zdi graficno okolje
povsem nepotrebno. Zakaj tega ne bi delal kar iz tekstovne konzole na
Linuxu? Se masine ti verjetno ne bo treba menjati, sa je tisto, kar je
sposobno poganjati win31, praviloma povsem dovolj za Linux v tekstovnem
nacinu.

Sicer si bos verjetno moral prirediti tipkovnico, da bo kompatibilna VT
terminalom, ampak to pravzaprav ni kaj dosti dela. Jaz sem tam enkrat leta
1994 na svojem starem racunalniku z eno takratno Slackware distribucijo to
ze naredil in je zelo dobro delalo. Cez nekaj let sem potem na tisti
racunalnik nalozil RedHat (moja edina instalacija RedHata) in tista moja
umetnina vsaj brez sprememb ni vec hotela delati. Vmes se je moje delo z
VMS & co zmanjsalo do te mere, da se do danes nisem zbral dovolj
motivacije za ponovno ureditev tega.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/