[LUGOS] pcmcia to isa adapter & wireless

Marko Bevc fonzie at kibla.org
Fri Jan 25 10:12:05 CET 2002

Zdravo!

Pravis wavelan, od amisa wireless stvarca? Cuj spila brez problema na
rh5.x,6.x,7.x :) rabis samo pcmcia-tools-xxx, support v kernelu,
wavelan-2.x od te firme(lahko se poiscem ki ce imam), in seveda daemona.
Deluje vse kot po maslu...hja se si dovolj blizu bolnice, kjer je antena:)
Je pa res da sem mel na zacetku predcej tezav (moduli&tools).

lp,
Marko