[LUGOS] pcmcia to isa adapter & wireless

GM creative at amis.net
Thu Jan 24 10:25:27 CET 2002

At 10:13 24.1.2002, you wrote:
>zivjo!!
>
>Je kdo uspel usposobit pcmcia kartico pod kakim adapterjem (ISA ,PCI)
>oz. se je kdo igral z pcmcia wireless karticami pod linux-om ?
>V notebook-u dela v desktop masini z PCMCIA adapterjem pa ne ? prepozna
>adapter cardctl ident mi deluje .. naprej pa nic ..
>ideje ?
>
>lp,
>Tomaz
>

>--

Jaz sem uspel PCMCIA (wavelan ) ki je na ISA adapterju / na RH 6.xx  in
tudi na RH 7.2

-----
bi pa prosil nekoga ki ima iskusnje in je tudi uspesno namestil PCMCIA
(wavelan) na PCI adapterju v 2.4.x kerneljih .. Ta pa sux in sploh ne dela :(

----
fajn bi bilo da je kdo uspel nardit.

lp,

  Gorazd Majcenovic