[LUGOS] Backup na trakove

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Jan 22 07:31:54 CET 2002

On Monday 21 January 2002 15:19, you wrote:

> Zivjo,
> mene tudi zanima tale tema, predvsem, kako je s kompresijo 1:2 na tape
> enotah. Vsi namrec oglasujejo kapaciteto, ki je dvakrat vecja od nazivne na
> kaseti zaradi kompresije. Ali lahko kdo napise po lastnih izkusnjah koliko
> doseze realna kompresija, da ne bi kupil 12/24 data na primer, potem pa bi
> zmanjkalo prostora pri bekapiranju recimo 20 GB.

Vse je seveda tudi odvisno od kompresije, ki jo uporabljas, hardware ali
software. Prednosti in slabosti obojega? Pri software kompresiji ze v vnaprej
ves, koliko prostora bodo zasedli tvoji podatki na traku, pri hardware
kompresiji, tega ne ves. Slaba stran SW kompresije je predvsem ta, da ce imas
broken gzip je broken od tistega mesta naprej kjer je broken, ce je to na
zacetku traku imas smolo...

Drugace pa, 1:1,5 recimo, jaz se nisem dosegel 1:2 kompresije, razen ko se
backupira text in source koda... Realno, pa to ugotovis, ce pogledas Amando,
tam ti za vsak disk sproti pove kaka je bila kompresija...

PS: Za periodicno izboljsevanje kompresije, pa poganjas kak find v
kombinaciji z -exec rm {} \; ;)

David!