automount problemi

Matjaž Prelog rachek at kibla.org
Mon Jan 21 10:25:06 CET 2002

Pozdravljeni.

Pod RH 7.2 linuxom imam problem,ki se mi zdi skorajda nerešljiv. NIS oz.
YP login(oz password) sem pač rešil z pam_smb_auth in sedaj mi to lepo
deljuje,rad pa bi(zato sem se k temu spravil) rešil nekaj drugega:
automount uporabnikovega direktorija iz ene druge mašine na to mašino.
Problem je v tem,da ne bi rad v vsako delovno postajo dodajal uporabnikov
v /etc/auto.home (tako sem pač določil),ampak bi rad z nekim parametrom
ali pač neko rešitvijo določil,da bi se,ko se uporabnik z uporabniškim
imenom user logira,na /home/user (tega ima na NIS serverju določenega kot
homedir) automounta nfsserver:/home/user . na nfsserverju je /home
exportan (z parametrom -alldirs),zadeva fukcionira(ročni nfsmount),samo
automount bi rad priredil tako,da se katerikoli uporabnik logira na
katerikoli mašini in se mu automounta njegov home dir na serverju. Z RH7.2
prihaja utility automount, amd-ja kao ni več,sem pa videl,da se pri amd-ju
da čisto lepo rešit.

Upam da sem bil dovolj jasen,any hints?