[LUGOS] Problem s Sambo (prosil bi za cimprejsnjo pomoc)

Bostjan Hojkar hob at kss-loka.si
Sat Jan 19 08:59:29 CET 2002

At 10:07 17. 01. 02 +0100, you wrote:

>zjutraj so me kar zaceli bombardirati s telefonskimi klici, da se ne
>morejo prijaviti v Samba server (WinME mi recimo napise "The logon
>server did not recognize your domain password or access to the server has
>been denied. ..."). Uporabljam SAMBA_2_2. Brez sprememb mi ze dela sigurno
>dva meseca. Dovolil sem tudi moznost, da res napacno napisem geslo, zato
>sem za svojega userja spremenil geslo z smbpasswd <username> in poskusil z
>novim geslom, pa spet isto sporocilo. Poskusil sem tudi userja odstraniti
>in dodati na novo z smbpasswd -x <username> in smbpasswd -a <username>, pa
> [...]

Meni se to ponavadi pojavi, ko nekdo prevzame "ime domene" v  wins serverju
in ti vsi logini letijo nekam na drugo masino, ki seveda pojma nima o
kaksnih usernameih ali passwordih. Probaj pogledat v log ce avtorizacija
sploh pride do samba serverja.

PS: Ima kdo idejo kako pogledat na dolocenem win98/WinMe racunalniku kaj za
njega pomeni dolocen NTB ime (kam se resolva WINS domena)

Lp, Hob
---
KSS Skofja Loka - System administrator - hob at kss-loka.si
...Life! Don't talk to me about life!