Problem s Sambo (prosil bi za cimprejsnjo pomoc)

Damir Dezeljin programing at nib.si
Thu Jan 17 10:07:24 CET 2002

Pozdravljeni,

zjutraj so me kar zaceli bombardirati s telefonskimi klici, da se ne
morejo prijaviti v Samba server (WinME mi recimo napise "The logon
server did not recognize your domain password or access to the server has
been denied. ..."). Uporabljam SAMBA_2_2. Brez sprememb mi ze dela sigurno
dva meseca. Dovolil sem tudi moznost, da res napacno napisem geslo, zato
sem za svojega userja spremenil geslo z smbpasswd <username> in poskusil z
novim geslom, pa spet isto sporocilo. Poskusil sem tudi userja odstraniti
in dodati na novo z smbpasswd -x <username> in smbpasswd -a <username>, pa
se vedno isto zeza.

Kaj ima kdo kake izkusnje s podobnimi tezavami?

Zanimivo je, da racunalniki, ki so se vceraj logirali na SAMBA server in
so ostali vzgani cez noc, danes lahko normalno delajo na sharih oz.
mreznih diskih, kljub temu, da sem sambo ze veckrat restartal.

Prosim za kaksen nasvet.

Lp,
Dezo