[LUGOS] Samba kot PDC

Branko F. Gracner branko at edico.si
Tue Jan 15 04:21:35 CET 2002

> Zanimivo, na XP-jih preizkuseno dela...samo pac ne deluje ravno kot
> prijava, ampak se prijavis na lokalno masino, in si nato kao v domeni, ful

to je workgroup model. to dela z vsemi znanimi klienti

> na bad porihtano. Vglavnem shari pol delajo pa to...
> Zdaj bo itaq Samba-3 vuni pa bo mogoce kaj bolse...

koliko sem gledal rpcd se vedno ni to, kar bi moral biti, kar pomeni, da se
vedno niso podprti vsi klici rpc, ki bi podprli vecino funcionalnosti (tako
se da naprimer printat na unix printer preko sambe, vendar ko hoces
pogledat, kaj se printa ti rece, da je dostop zavrnjen -> na win2k in
podobne rozice), active directory support je samo v domain member nacinu,
hehe.

no, upam, da bo to kaj spodbudilo uporabo kerberosa (active directory
uporablja kerberos za autentikacijo)

brane