[LUGOS] NIS/yp

Matjaž Prelog rachek at kibla.org
Mon Jan 14 13:44:22 CET 2002

Pozdravljeni,po dolgem casu sem zal prisiljen narediti nekaj stvari v
Linuxu.:(

Imam instaliran RedHat 7.2,na novo sem rekompajlal zadnji 2.4.17 kernel.
1.) Rad bi nastavil nis/yp klienta,pa mi nekako ne uspe. Zdaj sem nekako
porihtal,da se mi ypbind zastarta ob bootu(domaniname sem dal kar v
rc.sysinit),v /var/yp/binding/ sta 2 datoteki,moja-domena.1 in
moja-domena.2(je to verzija protokola,torej 1 = nis,2 = nis+ ??),ime
domene je prav gotovo pravo,z vipw sem dodal na konec +:::::::::,v
/etc/group pa +:::,uporabnikov pa mi nikakor noce avtenticirati. yp server
je FreeBSD,uporablja se protokol 2. Kaksne ideje,napotki,kako se lahko na
clientu/serverju sploh kaj pogleda,nikjer ni kaksnih log-ov.

2.) ima RH 7.2 kaksno orodje za snifanje(gledanje prometa) kot je tcpdump
na FreeBSDju? yp ni zadnja zadeva,ki jo moram postudirati,pa bi mi prav
prisel. Z man -a in man -k za nekaj znacilnih keywordow nisem nicesar
nasel. Pa prosim,ne mi o morali,ker ni potrebno,saj potrebujem orodje za
lastne potrebe,ne za to,da gledam kaj drugi delajo. :)

Hvala & LP!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK