[LUGOS] tar > 2GB

Janko Mivsek janko.mivsek at eranova.si
Tue Jan 8 17:35:24 CET 2002

Janez živjo,

Janez Trenz wrote:

> [...]
>tudi z 2.2.x jedrom. Zadevo se da popravit tudi, tako da reiserfs
>particijo zmountaš z dodatnim parametrom, ki bo spremenila verzijo
>reiserfs v 3.6x. Pozor! potem so samo *nove* datoteke lahko daljše od
>2GB. Tiste, ki so že obstajale na particiji ob konverziji, ne moreš
>"podaljšat". Lahko jih prepišeš in bodo potem brez omejitev. aha! še
>recept
>
>umount /home
>mount -t reiserfs -o conv /dev/whatever /home
>
>... in ja! remount ne dela, potrebno je umount in mount!
>
>PS. SuSE 7.3 ima končno možnost, da že na začetku sformatira v 3.6

To je to !  Ko sem si naredil eno novo particijo, jo sformatiral (z
YaST) kot reiser in jo mountal, mi jo je naredil še vedno v 3.5 formatu.
Po tvojem receptu sem jo nadgradil na 3.6 in sedaj tar prav veselo raste
in raste :)

Še eno vprašanje: kako nadgradim root reiserfs paricijo ? V fstab-u sem
dodal opcijo conv, vendar mi ob zagonu vseeno ni naredil konverzije.

Pa še eno: kako pogledaš, katera verzija reiserfs lavfa na posamezni
particiji? In sploh, kje kajj več piše o reiserfs, (HOWTO obstaja?). Na
njihovi spletni strani se bolj hvalijo kot pa dajo kaj več koristnih
informacij ...

Hvala in lp
Janko