[LUGOS] tar > 2GB

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Tue Jan 8 12:35:56 CET 2002

Janko Mivsek wrote:

> Živjo,
>
> Pripravljam se na nadgradnjo zadnjega M$ strežnika na Linux in najprej
> moram seveda arhivirati en kup podatkov. Ker na trak več ne gre,
> arhiviram po ostalih mašinah čez mrežo.
>
> In tu se pojavi problem: če hočem arhivirati disk z več kot 2GB, tar
> crkne, ker je na Linuxu omejitev datoteke 2GB.

emm, če imaš ReiserFS 3.6x format, je omejitev precej višja ;) Je pa res,
da se ponavadi še vedno formatira na 3.5x format, da se ga da prebrat
tudi z 2.2.x jedrom. Zadevo se da popravit tudi, tako da reiserfs
particijo zmountaš z dodatnim parametrom, ki bo spremenila verzijo
reiserfs v 3.6x. Pozor! potem so samo *nove* datoteke lahko daljše od
2GB. Tiste, ki so že obstajale na particiji ob konverziji, ne moreš
"podaljšat". Lahko jih prepišeš in bodo potem brez omejitev. aha! še
recept

umount /home
mount -t reiserfs -o conv /dev/whatever /home

... in ja! remount ne dela, potrebno je umount in mount!

PS. SuSE 7.3 ima končno možnost, da že na začetku sformatira v 3.6
formatu

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
janez.trenz at bigfoot.com  __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)