[LUGOS] mgetty + callback

Branko F. Gracner branko at edico.si
Mon Jan 7 14:01:26 CET 2002

no, definitivno je najbolj kul varianta BSD ppp. ne se zdaj zgrnit name
zaradi kake verske vojne, a govori se, da so ga portali na linux. nisem se
nic iskal.

skratka. bsd-jevski ppp je veliko bolj prijazen od pppd-ja, ki ga uporablja
linux. ne potrebuje kernel podpore, saj dela preko tunx naprav, ki so nekaj
podobnega, kot bu lahko rekel napravam dummy na linuxu. 100% podpira MSCBCP
(ms callback control protocol), tako, da ni noben problem narediti nativne
callback podpore za microsoft kliente. podpira avtentikacijo raduis, podpira
avtomatsko firewalliranje, ima vgrajen chat program, ki sam ugotovi vrsto
logina in podobno...

jaz sem zadevo postimal na bsdju.

na tvojem mestu bi poiskal linux port BSD ppp-ja.

brane