[LUGOS] mgetty + callback

Darko Vrsic darko at varnost-mb.si
Mon Jan 7 09:01:00 CET 2002

Sam sem ze imel postavljen callback server, ki je deloval z win9x klienti.
Mgetty se je zamenjal z "Callback-om" ali pa se je ta dodal, ne spomnim se
tocno, na klientih pa je bilo potrebno dodat string za modem, ki je
preprecil, da bi ta zaznal prekinitev povezave. Uporabila se je tudi
skripta, s katero sta se server in klient dogovorila o uporabniku in
lokaciji na katero naj server poklice in ki je dvignila linijo na klientu po
ringu. Zadeva je delala super, celo boljse kot z windows callback serverjem,
saj ni bilo potrebno vpisovat (potrjevat) callback stevilke  :). Ce malo
pobrskas po internetu bos zagotovo nasel navodila vkljucno z init stringom
in skriptami. Pravkar sem ugotovil, da tudi na RH7.2 obstaja callback
(Mgetty+callback) -> man callback.

 LP
DarkO