[LUGOS] zagon win2k po instalaciji Linuxa

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sat Feb 2 04:29:52 CET 2002

W2K zazeni v rescue mode, potem pa poglej help, mislim da je restoreMBR
in restoreBOOT al nekej takega, ko bos popravil MBR, bo NTFS zacuda spet
zacel delat. Sicer sem vedu, da je NTFS hekerski FS, ampak, da je tolk
hekerski, da uporablja MBR kot del FS pa ne. Noja, to je moja storija,
upam, da si bos lahko kaj pomagal.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 02.Feb 2002 @ 04:26 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key

On Sat, 2 Feb 2002 peter_petelinsek at hotmail.com wrote:

> Na ra=E8unalniku sem imel do danes instalirana 2 OS-a (win98 in win2k), d=
anes pa sem dodal =9Ae Linux RH7.1.
>=20
> Vso zadevo poganjam preko System Commanderja, tako, da se mi po zagonu ra=
=E8unalnika pojavi njegov meni.
>=20
> WIN98 je instaliran na C (prim.), win2k pa na D particiji (exten.)
>=20
> Pri dana=9Anji instalaciji Linux-a nisem instaliral LILO loaderja.
>=20
> Te=9Eava, ki se mi je po instalaciji Linuxa pojavila je v tem, da se mi s=
edaj win2k no=E8e ve=E8 zaganti, medtem, ko win98 deluje povsem normalno, p=
rav tako pa tudi Linux, le, da ga moram zaganjati preko diskete..
>=20
> Ko po=9Eenem win2k, mi ta javi naslednjo napako:
>=20
> WINDOWS 2000 COULD NOT START BECAUSE THE FOLLOWING FILE IS CORRUPT OR MIS=
SING