zagon win2k po instalaciji Linuxa

peter_petelinsek at hotmail.com peter_petelinsek at hotmail.com
Sat Feb 2 02:36:44 CET 2002

Na raèunalniku sem imel do danes instalirana 2 OS-a (win98 in win2k), danes pa sem dodal še Linux RH7.1.

Vso zadevo poganjam preko System Commanderja, tako, da se mi po zagonu raèunalnika pojavi njegov meni.

WIN98 je instaliran na C (prim.), win2k pa na D particiji (exten.)

Pri današnji instalaciji Linux-a nisem instaliral LILO loaderja.

Težava, ki se mi je po instalaciji Linuxa pojavila je v tem, da se mi sedaj win2k noèe veè zaganti, medtem, ko win98 deluje povsem normalno, prav tako pa tudi Linux, le, da ga moram zaganjati preko diskete..

Ko poženem win2k, mi ta javi naslednjo napako:

WINDOWS 2000 COULD NOT START BECAUSE THE FOLLOWING FILE IS CORRUPT OR MISSING

<WINDOWS 2000 ROOT>\SYSTEM32\NTOSKKRNL.EXE

PLEASE REINSTAL A COPY OF THE ABOVE FILE

Ker je win2k instaliran na FAT-u, preko win98 vidim, da je program na svojem mestu

Datoteka boot.ini izgleda tako:

[boot loader]
timeout=6
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect
C:\="Microsoft Windows"

OS-i so instalirani na disku v naslednjem vrstnem redu:

1.)	LINUX – od cilindra 0 naprej
2.)	WIN98 (disk C – prim) od cilindra 509 naprej
3.)	Win2k (disk D – ext.) od cilindra 1151 naprej

Prosil bi za nasvet kaj narediti, da bo win2k spet normalno startal

Hvala in LP
Peter