[LUGOS] raid0

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Wed Feb 27 13:32:36 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 08:31:20AM +0100, Metod Kozelj wrote:

> Yeah. Takle je moj raidtab:
>
> raiddev /dev/md0
> raid-level      0
> nr-raid-disks   4
> nr-spare-disks  0
> persistent-superblock   1
> chunk-size      8
> device          /dev/sdc1
> raid-disk       0
> device          /dev/sdd1
> raid-disk       1
> device          /dev/sde1
> raid-disk       2
> device          /dev/sdf1
> raid-disk       3

Nastavitev je OK.

Malo nenavadno je da uporabljas raid0 na stirih diskih,
imas razloge za taksno nastavitev ? Je to kaksna /tmp particija.

> Naj se enkrat zapisem: pod 2.2.19 mi vse lepo dela!!! Ne dela pa mi pod
> 2.4.17 in prosim, da mi kdo (ce kdo sploh ve) pove, v cem je razlika pri
> md devicih med 2.2 in 2.4. To je vse.

Ni razlike za raid polje saj si uporabil ta nov sistem RAID polj,
raidtools 0.90.x, za md device pa ne vem

Nastavi particije na tip 0xfd, v tem primeru bi ti kernel moral
sam najti raid.
Ce to dela zamenjaj raidtools.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver