[LUGOS] raid0

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Wed Feb 27 08:31:20 CET 2002

Howdy!

On Tue, 26 Feb 2002, David Ipavec wrote:

> Ko pozenes raidstart, ali particija dela ?

Ne, ko pozenem raidstart, mi izpljune eno goro sporocil o napakah, seveda
pa kasneje nic ne dela. Verjetno bom se ta teden naredil reboot masine in
bom takrat pozikusil shraniti ta sporocila.

> Si imel vkljuceno "persistent-superblock" pri generiranju (mkraid) raid
> polja ? Tega ne mores vec spreminjati.

Yeah. Takle je moj raidtab:

raiddev /dev/md0
raid-level      0
nr-raid-disks   4
nr-spare-disks  0
persistent-superblock   1
chunk-size      8
device          /dev/sdc1
raid-disk       0
device          /dev/sdd1
raid-disk       1
device          /dev/sde1
raid-disk       2
device          /dev/sdf1
raid-disk       3

(in skoraj identicno za /dev/md1, le oznake devicov so ustrezno
spremenjene).

Naj se enkrat zapisem: pod 2.2.19 mi vse lepo dela!!! Ne dela pa mi pod
2.4.17 in prosim, da mi kdo (ce kdo sploh ve) pove, v cem je razlika pri
md devicih med 2.2 in 2.4. To je vse.

Peace!
  Mkx